Tuesday, September 23, 2014



 Çin yağı; 'Mentha piperita' bitkisinin toprak üstünde kalan kısımlarindan destilasyon yöntemi ile eldilen keskin bir kokusu olan uçucu bir sıvıdır. Kokusu aşağı yukarı vikse benzemektedir veya nane yağının kokusunu andırmaktadır.
Bir çok kullanimi bulunan çin yağını ben nezle olduğumda burun tıkanıklığımı gidermek ve rahat nefes almak için kullandım, bunun yanı sıra baş ağrılarımın stresten olduğu zamanlarda şakaklarıma bir miktar sürerek kullandım ve memnun kaldım. Burun tıkanıklığınızı açmak için iki şekilde kullanabilirsiniz, bir peçeteye bir miktar döküp ara sıra koklayabilirsiniz veya bir bardak sıcak suyun içine 5-6 damla (benim kullandığım fısfıslı bir üründü.)koyarak buharını içinize çekebilirsiniz ki bu yöntem ile anında tıkanıklık açılıyor rahat bir nefes aliyorsunuz :) yani kısa surelide olsa gripken oh be diye biliyorsunuz :)


çok çeşidi olan çin yağının ben SOLİFE markasının sprey şeklinde olanını kullandım.Genellikle çoğu aynı etkiyi gösteriyodur. Aşağıdaki resimlerde içeriği ve kullanım talimatı da yazılmaktadır.


Sizlerde çin yağını kullanıp memnun kaldıysanız yorumlarınızı bekliyorum :)

No comments:

Post a Comment